RSS

„inamicul” femeilor

17 nov.

Am avut nenorocul sa citesc astazi un interviu care m-a blocat. Un interviu cu un cunoscut jurnalist, prezentator tv,si nu numai…
Intrebat de ce la aproape 40 de ani nu e inca casatorit,nu are o relatie?omul recunoaste ca nu vrea o relaţie foarte lungă şi cristalizată, legalizată, şi nici formalizată. Dupa care adauga o fraza „mustoasa”” Eu mire,in frac..sa ma insor?…doamne fereste!…exclus!!! Nu vreau să cresc copii, nu vreau să fiu toată viaţa lângă o singură persoană, oricât de bună, interesantă, vie sau maleabilă ar fi.”

Doamne…m-am crushit….cind am citit!!

ma intreb eu,bine,bine…da copii de ce doamne nu-ti doresti??

Iata un raspuns care m-a palit in moalele capului: Păcat că nu am încredere în medici, altfel m-aş duce să mă castrez mâine, ca să ştiu sigur că nu voi avea copii!!!

Eu i-as recomanda sa-si CASTREZE gunoiul mental!

si ma intreb…Lumeeeeeeeeeeeeeeeee….ce-i cu societatea noastra?????????????

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 17 noiembrie 2010 în Uncategorized

 

Lasă un comentariu