RSS

Surpriză….

01 dec.

Sunt în măsură să vă mărturisesc, iată, că voi fi mămică! Este impresionant. E ca un fruct delicios. Este cea mai mare binecuvantare, cadoul cel mai minunat pe care l-am primit în toata viaţa mea. Pentru că, oricît ai citi despre acest lucru, oricît ţi-ar povesti părinţii, prietenii, surorile, nu înţelegi măreţia acestui eveniment. Pînă cînd nu trăieşti acest sentiment, nu ai cum să-l inţelegi.
Este o fericire completa, totală.
Mulţumesc lui dumnezeu,şi nu în ultimul Soţului Meu!!!

 
Un comentariu

Scris de pe 1 decembrie 2010 în Uncategorized

 

Un răspuns la „Surpriză….

  1. Tatiana

    1 decembrie 2010 at 1:38 pm

    Într-adevăr, este cea mai mare minune care i se poate întâmpla unei femei! Este binecuvântarea lui Dumnezeu şi cred că este şoapta dragostei, a îngeraşului care te veghează mereu.
    Felicitări şi sarcină uşoară! Să te ajute Dumnezeu să îţi vezi visul împlinit şi clipa fericită în care îţi vei ţine îngeraşul în braţe…
    P.S. În acest sens, eu am fost fericită de 2 ori, şi fericirea este continuă.

     

Lasă un comentariu